Söndag

 
Hej på er! Allt bra ? Med mig är det sådär!
Har varit sjuk i ungefär en vecka, förkyld, ont i halsen och feber! Var i skolan i måndags och halva torsdagen. Så uppdateringen har inte varit så bra för jag hade ingenting att skriva om. Jo att jag tittade på film, men kanske inte så kul att läsa det hela tiden ;) Börjar bli bättre nu, men fortfarande förkyld.
Igår var jag i stan med mamma och pappa. Handlade inget men hittade en hel del fina saker! Och på kvällen träffade jag några vänner.
Idag har jag bara pluggat! MEn tog en paus nu för jag orkade inte mer. Har ens inte gjort hälften än.. Ska plugga lite till sen fixa stallet och skritta ut en runda på attic.

Skulle egentligen tävla division 2 denna helgen men hoppade över eftersom jag inte har ridit så mycket nu när jag har varit sjuk. Men dem vann andra omgången av division 2, och förra gången kom vi 3:a!! :D

Nej nu måste jag fortsätta plugga om jag ska bli klar idag.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0