Jag tror jag är kär!

Hej på er!
Hoppas allt är bra. Med mig är det bra.

Uppdateringen har inte varit så bra ( men det brukar den inte vara ;) men jag kommer uppdatera när jag har tid och har någonting att skriva om. För jag vet inte vad jag ska skriva om, ni får gärna kommentera!

I måndags sprang vi 3 kilometer i skolan. Låter kanske inte så jobbigt men lite jobbigt var det faktiskt.
I tisdags hade vi fotbollsdag i skolan och idag har jag varit funktionär på en friidrottsdag.
Vi fick sluta lite tidigare idag bara för vi hade hjälpt till på friidrottsdagen så Sandra hängde med mig hem efter skolan, mycket trevligt & roligt!
Mamma var snäll och fixade stallet idag och attic vilade.

Nu ska jag titta på film ( jag älskar att titta på film så jag gör det nästan varje dag ;)
Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0