19e september 2012

Hejsan!
Får snart en ny data och då kommer uppdateringen bli bättre! Har också haft jätte mycket läxa så jag har inte hunnit blogga.

Är hemma från skolan och ska snart ut i stallet för att åka och träna med attic sen :)

I fredags åkte jag med Sandra till stan direkt efter skolan. Hade super roligt!

I lördags tävlade jag, allsvenskan division 2.
Det gick kanske inte så jätte bra för mig men laget kom 3:a!
I förklassen hade jag två stopp och en rivning.
Lagklassen var jag ute.
Men laget kom till omhoppning och där hade jag och attic två stopp, kommer inte ihåg om vi rev ett hinder eller inte.
Så jag är inte så jätte nöjd med resultaten men laget kom 3:a och det är super bra!
På kvällen träffade jag några vänner, alltid trevligt ;)

Söndag och måndag gjorde jag inte så mycket, var i skolan i måndags och i söndags tittade jag bara på film ;)
Ha det super bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0