24e oktober 2012

Hejsan! Har precis pluggat klart, eller jag är inte riktigt klar men jag orkar inte göra mer idag. Så jag ska snart gå och titta på tv.

En vecka sedan jag uppdaterade sist, men som jag skrev då så uppdaterar jag när jag har tid. Har rätt så mycket läxor och så.

Var och tränade med Attic idag. Det gick rätt så bra, ibörjan gick det lite sådär men sista banan vi hoppade så gick det super bra!
Tävlade förra helgen och det gick sådär. Var sista omgången av allsvenskan och i förklassen var jag ute med Attic. Sen i lagklassen så red jag en kompis ponny och då var vi nolla!! Och i omhoppningen rev vi sista hindret! Men jag är super nöjd ändå! Laget slutade sammanlagt efter tre omgångar på en 2:a plats! Super bra tycker jag!!

Nu ska jag titta på tv.
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0