Torsdag

Kommer aldrig på någon bra rubrik!!

Igår hann jag inte uppdatera. Pluggade hela kvällen! Hade två prov idag och har ett imorgon. Haha, nej jag pluggade kanske inte hela kvällen, var och tränade med attic också, men när jag inte var i stallet pluggade jag ;)
Träningen med attic gick super bra! Har ju tränar mycket på att komma i jämn galopp och hitta rätt avstånd till hinder, och vi kom rätt nästan varje gång.
Idag har jag gjort två prov och gick läge i skolan, inte så roligt. Men det gick rätt bra ändå. Stallet är fixat, hästarna får vila idag, och har redan mockat. Så nu ska jag plugga, har matteprov imorgon så får väl plugga lite. Sen ska jag sova, har jätte ont i mitt huvud. Kanske gör ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0