Tisdag

Fick låna pappas data när jag skulle plugga, så tänkte att jag kunde göra ett inlägg nu.

Slutade sent idag, och lektionerna har varit så dryga idag och vi slutade sent. När jag kom hem så fick jag börja plugga direkt. Men nu tog jag en liten paus. 
har bara några inlämingar som jag ska lämna in och ett prov kvar. skönt! Är jätte trött på skolan just nu och vill bara ha sommarlov ( skriver att jag längtar till sommarlovet i varje inlägg. Men jag längtar jätte mycket!! )

Ska försöka komma på något bra att skriva om nu när jag använder pappas data. Så ikväll kommer det nog lite roligare inlägg, eller hoppas de blir lite roligare.

Nu ska jag fortsätta att plugga så jag blir klar någon gång!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0