Onsdag

Har inte haft tid att uppdatera då jag har haft jätte mycket i skolan. Massa inlämningar och prov. Men nu är det långhelg och inte så långt kvar tills sommarlovet börjar.

Igår var vi och orienterade. Det gick rätt så bra faktiskt. Sprang lite mer än 5 kilometer. Förra året sprang vi 3 kilometer och det tog ungefär 5 timmar, jag, Sandra & Fanny kom in sist av alla. Och det gjorde inte i år. Kom in mycket snabbare i år, så det var bra.
Jag lyckades skada mitt ben och min fot igår också, som tur var det efter vi hade sprungit, har fortfarande ont men det går säkert över snart ;)
Var hemma i ungefär två timmar sen kom Fanny, vi fixade stallet sen åkte vi vidare och träffade några vänner. Underbar kväll! Jag lyckades också trilla av en gunga, haha!

Idag så har det inte hänt så mycket, har haft elevens val nästan hela dagen idag också. Ska fixa stallet nu sen träffa några vänner.

Längtar till sommaren & sommarlov <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0