Jag tror jag är kär

Uppdateringen blir tyvärr inte bättre. Har nästan aldrig tid att blogga, jo bara från mobilen men hur kul är det ? Själv tycker jag inte det är så roligt!

Denna veckan är jag och praktiserar hos min tränare. Men tyvärr så har jag fått ont i halsen och blivit förkyld så har bara varit hos henne en dag :( men det var super kul när jag var där!!

Vädret är helt underbart och det känns verkligen som sommar nu! Snart är det sommarlov och jag längtar riktigt mycket. Ska bli så skönt att inte ha några läxor och sitta på dryga lektioner.

Så fort jag får tid ska jag börja blogga mer och från datan. Så då kommer det lite längre inlägg ( hoppas roligare inlägg också! ) och kanske en videoblogg, vem vet ? ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0