Du gör mig lycklig!

Idag var det min sista prao dag. Jag har ju bara varit där två dagar eftersom jag har varit sjuk så jag ville vara där längre. Har somsagt varit hos min tränare och praktiserat. Har varit i ett stall med massa hästar hela tiden, jätte roligt har det varit :) Kom hem vid fem tiden och då fixade jag hos mina hästar. Vädret är så fint när jag kom hem så jag gick ut och putsade mina saker.

Nu ska jag sätta mig och plugga, dock tror jag inte att jag kommer plugga, det är faktist fredag och jag känner verkligen inte för att plugga ( det gör jag inte annas heller ). Har prov på måndag så jag kommer få plugga nästan hela helgen :( Men snart är det sommarlov och då behver jag inte plugga mer. Har två prov kvar och några inlämingar, ska bli så skönt att få sommarlov!!




Kommentarer
Postat av: sandra

Elin : ställer du många frågor då ? ;)<3



Och ja, du ska bara veta ;) 100000 frågor ;)

2012-05-25 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0