Träningen

Påväg hem från träningen nu.
Det gick både bra och lite mindre bra.
I början travade och galopperade vi över bommar, attic var jätte fin hela tiden. Sen började vi hoppa ett hinder, i början gick det bra men sen började han stanna lite, men det gick bra lite senare igen ;) Attic stannade en gång och kastade sig åt sidan så jag klämde benet mellan attic och väggen. Och precis innan vi åkte till träningen så slog jag benet också, så kan säga att jag har rätt så ont i mitt ben nu!
Men sen i slutet gick det jätte bra :)

Nu är jag jätte trött och har som sagt jätte ont i benet. När jag kommer hem ska jag fixa i stallet sen gå in och plugga, inte alls roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0