Träning!!

Är hemma från träningen nu, har varit det ett tag. träningen idag var verkligen den bästa på jätte länge!
På de här träningarna har jag inte fått hoppa på över 1 år, fick börja galoppera för någon månad sen, innan har jag bara jobbat i skritt & trav. Men idag så föll alla bitarna på plats kändes det som. Jag fick galoppera, till och med hoppa! Har aldrig haft en så underbar känsla som jag hade idag, allt kändes perfekt. Han var lugn och jobbade jätte bra.
Hinderna var inte så höga, men han sprang bara inte iväg när jag skulle hoppa utan han var lugn.
Är verkligen super nöjd med dagens träning, kändes super bra! <3

Nu ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0