Önskar att jag kunde säga att du var min

Blir ett kort inlägg idag. Exakt lika korta som alla andra inlägg jag har gjort sen jag började blogga från mobilen ;)
Skolan idag var tråkig, känns som den aldrig är rolig, men ändå! Har inte mått så bra & dagen har varit jätte dryg.

Attic var super fin idag när jag red. Låg några bommar framme, travade & galopperade över dem. Red i kort galopp och lite längre galopp. Övade också mycket på att ta tillbaka och få ett galoppsprång extra och sen ett galoppsprång mindre. Det gick jätte bra och han var jätte fin. Nästan lika fin som igår, haha ;)

Nu ska jag ta fram mina böcker och börja plugga. Inte alls roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0