Måndag

Hejsan!
Har varit ledig från skolan idag, Jätte skönt.
Har pluggat nästan hela dagen, trodde jag var klar med allt. Men det var jag inte, så fick fortsätta att plugga idag.
Har också varit i stallet. Attic var rätt så fin, lite pigg, men i slutet gick det bra. Vädret var jätte bra idag, känns som vår nu!


Imorgon är det skola igen, känns som jag inte har varit där på jätte länge. Det har jag ju egentligen inte heller eftersom jag har varit sjuk. Har faktiskt saknat skolan lite.

 

Igår skrittade jag ut en jätte mysig runda med attic i 45 minuter, var verkligen jätte härligt! Men tyvärr glömde jag kameran :( så det får ta med kameran en annan dag istället.

Nu ska jag gå och sova, godnatt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0