Rubrik

Hejsan. Uppdateringen har inte varit så bra men har inte haft tid att blogga och inte haft något roligt att skriva om.
I fredags åkte jag med Fanny till stan direkt efter skolan. Handlade dock inget. Sen på kvällen åkte jag och tittade på fotbolls match.
Igår var jag i stan ( igen ) och då handlade jag, en ny jeans jacka, halsband, nagellack och mascara. Bilder får ni se en annan dag, ska försöka lägga upp dem imorgon. Fixade stallet på kvällen.
Idag träffade jag Sandra och Fanny en stund och sen fixade jag stallet. När stallet var klart startade jag en film och sen kollade jag på fotboll.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, skola imorgon. Bara några dagar kvar sen är det sommarlov!!
Inte så roligt inlägg men ska uppdatera mer imorgon. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0