Hejsan

Uppdaterade inte igår. Men jag visste inte vad jag skulle skriva. Och eftersom i stort sätt alla mina inlägg är vad jag har gjort under dagen så tänkte jag att jag lika bra kunde skriva vad jag gjorde igår idag istället. Jag tycker det inte är så roligt att alltid läsa vad man har gjort under dagen. Vad tycker ni ? Ska försöka komma på lite roligare saker att blogga om :)
Igår fixad i stallet, städade och på kvällen kom några vänner.

Idag gick jag länge i skolan, har nästan bara tittat på film så det har varit helt okej.
Fixade stallet när jag kom hem sen gick jag och min syster ut och tog lite nya bilder. Fast dem får ni se en annan dag, ska försöka lägga upp dem imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0