11 Juni

Har nästan inte gjort någonting i skolan. Har kollat på film nästan hela dagen.
Efter skolan gick jag med en kompis hem, var där i ungefär en timme för sen skulle jag på utvecklingssamtal. Hade variefall roligt den timmen jag var där ;) och utvecklinssamtalet gick också bra, skönt.  Fixade stallet direkt när jag kom hem. Ska snart stänga datan och kolla på fotboll!

Snart är det sommarlov! Längtar super mycket, ska bli så skönt med lov!

Har kommit på lite saker jag kan skriva om nu, så bloggen kommer nog snart bli lite bättre ( eller förhoppningsvis blir den bättre. ) Tycker också det är jätte roligt när ni kommenterar, och även när ni skriver vad ni vill läsa om.

Detta inlägget blev ungefär lika tråkigt som alla andra, haha! Ska snart börja blogga lite mer och om lite roligare saker.
puss.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0