Tisdag

Jag kommer inte på någon bra rubrik och jag Vet inte hur jag ska börja detta inlägget. Det är så tråkigt att alltid skriva hej, hejsan, tjena osv!

 

Min syster väckte mig halv 10 idag. Var inte så pigg på att gå upp då. Men jag var duktig och gick upp ändå. Åt frukost och sen gick jag ut och målade i stallet. Nu ska jag snart gå till stallet igen och rida attic.

 

Igår red jag attic, Och först var det sol, när jag hade travat lite så öppnade sig himlen och det började regna jätte mycket. Sen när jag gick in så blev det sol igen. Var också ute på en PW med min syster igår.

 

Bilderna från Falsterbo kommer när dem kommer.

 

Jag har funderat på att ta en bloggpaus, med tanke på att det inte är så roligt att bara blogga från mobilen. Men om jag har tur får jag snart en ny data. Elle tag tror inte att jag får den innan skola börjar, men sen kommer jag kanske få en ny data! Och då kommer det bli bättre uppdatering och bättre inlägg, så håll ut!!


Kommentarer
Postat av: Olivia Chronwall

Saknar dig också min finaste vän <3

2012-07-17 @ 17:09:33
URL: http://www.lifeasoliviaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0