Godmorgon

Godmorgon. Har precis ätit frukost och ska snart gå till stallet. Ska gå en runda med Blacky och Attic ska jag skritta och trava lite. 
 
Igår var jag i stan, handlade dock inget. 
Jag var på dåligt humör och hade ingen blogglust. 
Har också varit hos frisören. Blev rätt så nöjd denna gången ( brukar inte bli nöjd när jag är hos frisören. ) Innan hade jag jätte långt hår, men sen var det en gång när jag skulle till frisören som jag ville klippa det kortare så jag gjorde det och jag ångrar mig jätte mycket nu! Vill ha tillbaka mitt långa hår igen. Ska aldrig mer klippa mitt hår kort. För jag ångrar mig riktigt mycket!!
 
 
Idag kommer det bli mycket uppdatering ( förhoppningsvis ) Ska fråga min syster om jag får låna hennes data idag. Så komentera om ni vill läsa om något speciellt, frågestund, se bilder. Bara att kommentera!
Vill också tacka alla som skriver jätte gulliga och snälla komentarer till mig, blir super glad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0