Dålig uppdatering

Hejsan! Blogg.se appen fungerar fortfarande inte och min data fungerar inte heller ( den har inte gjort det på ett bra tag ) därför är uppdateringen inte så bra. 
Nu fick jag låna min systers data så tänkte vara snäll och skiva ett inlägg. 
 
Jag har varit hos några kompisar och ridit lite hästar. Super kul! och jag har börjat rida på Attic lite igen. 
Annars har jag nästan bara solat, eller de dagarna då det är fint väder har jag solat och de dagar då det har regnat har jag tittat på film och städat lite. 
 
Igår solade jag, red Attic ( skritt och trav ), gick en runda med Blacky, sprang en runda och på kvällen tittade jag på film. 
 
Bilder på vad jag köpte i ullared kommer om några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0