Viljan att lyckas måste vara starkare än rädslan att misslyckas

Hejsan allihopa!
Blev inget inlägg igår. Var super trött efter att jag hade ridit och fixat stallet. Så jag kollade på en film sen somnade jag, hehe!

Attic var super fin igår. Hade tagit fram ett hinder som jag hoppade över några gånger. Hoppade inte så högt, hoppade bara för jag skulle träna lite på det vi gjorde i Fredags fast nu hoppade ag bara ett hinder. Han kändes lika fin som på träningen.

Idag har jag varit på dåligt humör. Vet inte riktgit varför, har bara varit på dåligt humör. Men humöret blev på topp när jag kom till stallet. Eller nästan ;)
Red Attic idag och det gick rätt så bra.
Mamma var snäll och mockade, tack! ♥
Så nu ska jag starta en film och bara ta det lugnt.

Jag hittar fortfarande inte min kamera :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0