Träning

Hej allihopa!
Dagen idag har varit riktigt bra! 
Började med skolan, jätte trött och ville verkligen inte gå upp imorse, men det gick! Sen skolan var chill. Hade idrott idag och det var verkligen riktigt roligt. Hade handboll och jag tycker det är så kul!! Ett av de roligaste idrottslektionerna på länge. Sen efter skolan gick jag på konfermation. Kollade på film så det var helt okej.
Sen fixade jag stallet och åkte och tränade. Träningen gick lite sådär. Nej det gick bra, Attic var duktigt. Travade över bommar & övade mycket på att hanska lyssna på mig. Ibörjan var det lite jobbigt men sen i slutet gick det jätte bra.

Jag funderar faktist på att börja spela fotboll igen. Jag och mamma pratade om det innan.
Jag spelade för 1-2 år sen, tycker verkligen det är jätte rligt, men jag skadade mitt ben och jag ville satsa mer på ridningen. Men jag saknar faktist fotbollen riktigt mycket. Tycker det är super kul!! Vi får se hur det blir ;)



Jag & Olivia på lussebandyn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0