Onödigt inlägg

Hejsan.
Detta kommer nog bli ett råkigt inlägg känns det som, är super trött och vill bara gå och sova.
Skolan idag var helt okej. Gick länge vilket var lite drygt men det gick. Hade hemkunskap sista lektionen så det var rätt chill.
Fixade stallet sen. red Attic och det gick rätt så bra. Han var lite pigg i galoppen oh ville kicka lite då och då ;) hihi, min lilla prins ♥♥
Mockade och så sen.
Nu sitter jag här med jätte många läxor känns det som ( det är två stycken men ändå ) Spanska och NO. Spanskan är jag klar med och sen ska jag bara läsa på NO:n men ändå. Så drygt och jag är verkligen inte pigg på att göra massa läxor.
Nu ska jag ta min NO bok, gå in och kolla på tv och sen gå och lägga mig. Tror jag kommer öppna NO boken men inte läsa.
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

ooohh gud vad fin du va i mittbena elin! ha det , det var verkligen jätte fint! <333333 dessutom ser du typ 2 år äldre ut än vad du är :)

2012-01-20 @ 22:12:01
URL: http://ffannynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0