I love you

God morgon! haha, nej god middag.
Gick upp tidigt idag, eller vid 9, det är tidigt! Var super trött men det gick.
Har pluggat och städat. Pluggat en söndag, jätte kul! nej, jag var inte så pigg på det direkt. Men nu är det klart.
Ska rida lite senare & fixa allt i stallet då med. Sen ska jag starta en film och bara ta det lugnt.

Igår så gick jag upp vid 9 så med. hände inte så mycket udner dagen mer än att jag red och lite så. Attic var fin, lite pigg men det gick bra.
På kvällen åkte jag till Fredrik, där även Linus&Sebastian var. Hade en super rolig&trevlig kväll med dem. Ja, det var jätte trevligt! Men tyvärr så fick jag åka hem rätt så tidigt, vid 11 någn gång ? för jag skulle upp tidigt idag.
Så dagen igår var riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha olala ^^ ;) , hihi nä skoja bara elin pelin lingon felin! hihi! <333333

2012-01-15 @ 21:58:33
URL: http://ffannynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0