HEJ!

Hejsan allihopa.
Uppdateringen har verkligen inte varit bra. Skolan har börjat nu & sen efter skolan fixar jag stallet så jag har inte haft tid att blogga.

Måndag: Gick upp vid 9 tiden. Åkte sen in till stan med min syster. Hade en så otroligt rolig dag. Verkligen en riktigt bra dag!! Fick handlat lite saker också, men de får ni se en annan dag. Sen på kvällen red jag Attic, och han var jätte fin.
Gick och la mig tidigt för det var ju skola dagen efter, men kunde inte somna så jag startade en film ;)

Tisdag: Skolan började, var super trött och ville verkligen inte till skolan. I skolan hände inte så mycket. Började vår första lektion med att vi jobbade i 10 minuter kanske ? Andra lektionen kollade vi på film & sen så gjorde vi inte så mycket de andra lektionerna heller. Så det var chill!
Fixade stallet sen, red Attic lite och det gick bra!

Onsdag: Skola förs, helt okej. Sen efter det gick jag på konfirmation. Och efter det åkte jag och tränade med Attic. Gick verkligen jätte bra. Travade över bommar & i början var så var han lite jobbig men i slutet var han verkligen super fin. Ett av mina bästa träningspass! Han var verkligen super fin. Allt känder perfekt.

Torsdag: Idag var det först skola, var super trött i morse. Vädret var inte så roligt, regnade och blåste jätte mycket.
Men skolan var helt okej, gick länge och det var rätt så drygt. Men sista lektionen fick vi göra vad vi ville, så helt okej ändå. Sen när jag ko hem fixade jag med stallet direkt. Mockade & sen skrittade jag en runda på Attic barbacka.

Nu ska jag verkligen försöka göra minst ett inlägg varje dag.

Nu ska jag gå och starta en film, Någon som vet en bra film ?
Sen ska jag sova. Vi hörs imorgon!


Vilket långt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0