Godmorgon!

Blev väckt vid 9 tiden idag. Men ville verkligen inte gå upp och sen så somnade jag om och vaknade vid 10, hehe. Men är ändå rätt så pigg nu. Ska snart gå ut i stallet. Ska rida Attic idag & mocka.

Igår uppdaterade jag inet alls, inte bra Elin! haha, nej men jag vaknade vid 12 tiden. Sen kollade jag på en film ( jag gör det typ hela tiden ju ? ) och när filmen var slut så kollade jag på gamla bilder som jag hade på datan. Haha, riktigt roligt var det, kanske lägger upp lite bilder sen här ;) Fixade stallet sen, red Attic och han var verkligen superfin. Vi köpte nytt bett & han är verkligen super fin!
På kvällen åkte jag till mina kusiner och kom hem vid 1 någon gång, startade en film men jag somnade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0