Skidsemester!!

Hejsan allihopa!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på över en vecka, men jag har faktiskt varit på skidsemester. Så det har varit en liten bloggpaus!

Jag har haft det jätte roligt, åkt skidor och snowboard. Har varit en underbar vecka, vill åka tillbaka igen.

Kom hem igår, gick direkt till stallet. Har saknat hästarna jätte mycket <3
Sen startade jag en film och somnade.

Idag var det skola, var rätt så trött och började dagen med idrott! Men det gick bra ändå. Annars har dagen varit rätt så chill.
Fixade stallet efter skolan. Red attic och han var rätt så pigg ;) skrittade & travade bara och han var pigg men fin!
Nu ska jag plugga lite sen ska jag nog gå och lägga mig.
Kommer uppdatera mer imorgon, nu bloggar jag från mobilen så det blir mer uppdatering imorgon, och kanske lite bilder från skidsemestern ? ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0