Göteborg horse show

Hejsan!
Har inte uppdaterat på nästan två dagar, förlåt!
Igår ( fredag ) var jag på Göteborg horse show! Jag och mamma åkte upp. Några kompisar till oss följde också med.
Hade verkligen en super dag och super nöjd med allt jag köpte!
Vi började med att kolla på hoppningen, sen gick vi lite på mässan och sedan kollade vi en liten stund på dressyren.
Super nöjd med allt jag köpte.
Handlade :
1 par JW ridbyxor
1 kingsland fleece
1 säkerhetsväst
4 par benlindor
1 par kingsland strumpor
1 kingsland väst ( fast den var till mamma )
1 back on track till nacken
Och lite andra saker!
Är jätte Nöjd med allt!!
Skulle köpt ett par nya stigbyglar också, men så fanns det inte i den färgen jag ville ha. Men sen ångrade jag mig och ville ha en annan färg, men väntade ändå med att köpa dem.

Idag jag hjälpt mamma och pappa med att fixa i köket då vi har målat om.
Har också hoppat attic idag, han var super fin. Allt kändes jätte bra! Hoppade inte så högt utan övade mest på att hoppa linjer. Attic var jätte fint och allt gick bra.

Nu sitter jag och kollar på ridsport och innan kollade jag på melodifestivalen.

Tog bilder på vad jag köpte, lägger upp det imorgon ( tog bilderna med mobilen )
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0