Sista dagen på sommarlovet..

Hejsan! Kollar just nu på tv, är jätte trött och har ont i mitt huvud.
Har målat, badat, jobbat och mycket mer idag! Vädret har varit helt underbart.

Imorgon är det skola, ska bli kul att träffa vännerna igen men läxor, prov och lektioner är jag inte så taggad på.

Igår var jag på marknad med Sandra. Tittade också på när min syster sjöng ( www.iidaniehoff.blogg.se ). Du var super duktig min fina syster <3
Träffade också många Vänner.
Vädret var också jätte bra då, så jag i och Sandra var på marknaden några timmar och sen åkte vi hem och badade. Hade galet kul!
På kvällen åkte jag och träffade vänner. Hade en jätte rolig kväll!!

Vill inte tänka på det, men idag är det sista dagen på detta sommarlovet.. :( vill ha sommarlov längre. Längtar redan tills nästa lov ;)

Nu ska jag snart gå ut i stallet. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0