25e augusti 2012

Vaknade vid 6 tiden idag då jag hade glömt att stänga av mitt alarm. Och efter det kunde jag inte somna om. Så vid 9 tiden skulle jag gå upp för jag skulle jobbs lite. Och under tiden jag jobba så regnade nästan hela tiden. Var helt blöt när jag kom hem. Så jag tog en varm dusch och sen på med min one pice. Somnade på soffan när jag tittade på film och vaknade precis.
Nu ska jag gå till stallet. Attic ska ridas och stallet ska fixas. Sen ikväll ska jag till Sandra!

Igår var det sista dagen i skolan för denna veckan ( som jag har längtat ) och efter skolan åkte jag och Sandra på marknad. Träffade en vän som jag inte träffat på jätte länge, vilket var kul. Sen åkte vi och tittade på fotbollsmatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0