23e augusti 2012

Första dagen med riktiga lektioner i skolan och vi gick länge, underbart. Nej det var det inte. Men vi gjorde inte så mycket på lektionerna så det var ändå helt okej. Men lite jobbigt att sitta i mer än 40 minuter och knappt göra någonting ( vad jag klagar på skolan )

Jag är hemma, har ätit lite och ska plugga jätte mycket nu ( nej det är inte läxor eller andra saker till skolan jag pluggar på ) sen ska stallet fixas och sen lite mer plugg.

Jag har ju sagt att jag ska svara på frågestunden och det ska jag göra också. Men jag får snart en ny data och då tänkte jag gördlars på frågorna i en videoblogg istället, det är väl lite roligare ? Så svaren kommer så fort jag får min data!
Ha det bra.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0