Underbar dag!!

Godmorgon! Har nästan precis vaknat, jätte skönt att få sova länge idag.
Dagen igår var helt underbar!! Bästa dagen på jätte länge.
Börjar med att jag fick gå upp tidigt, haha. Vid 10 tiden åkte jag till kyrkan och klockan 11 konfirmerade jag mig och vid 12 halv 1 var jag hemma igen. Släkt och vänner var här. öppnade fina paket som jag fick, åt och pratade med alla. Vid 7 tiden kom lite andra vänner till mig. Hade en galen rolig kväll med massa skratt och underbara vänner! Somnade vid 3 tiden igår, och nu är jag jätte trött. Ska gå till stallet nu sen bara kolla på film eller träffa vänner ikväll.
Bilder på vad jag fick kommer ikväll eller imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0