Tisdag

Sitter just nu och pluggar, eller nej det gör jag inte. Har böckerna framför mig men mobilen var mycket mer intressant än att sitta och läsa i en bok. Så jag valde att låta böckerna ligga kvar på bordet och sätta mig med mobilen istället, jag tyckte det var bra!

Attic var jätte fin idag. Övade på att öka galoppen och minska galoppen. Gjorde också jätte många övningar i traven och det gick bra. Skritt och trav har han blivit jätte fin i nu, lite pigg ibland ;) galoppen börjar han också bli lugnare i nu :)
Sen Mockade jag, fixa mat, vatten och sen gick jag en runda med blacky.

Nej jag borde bog börja plugga om jag inte ska sitta uppe hela natten, det vill jag verkligen inte för jag är jätte trött och vill bara gå och lägga mig, så nu ska jag börja plugga lite sen gå och sova. Kommer nog ett inlägg innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0