Pluggar

Sitter just nu och pluggar, Jätte kul! Ville bara stänga av min mobil idag när det ringde, var jätte trött och ville bara fortsätta att sova. Skolan var lite dryg i början men efter lunch så tittade alla tjejer i min klass på film och åt popcorn, så vi hoppade över de två sista lektionerna, nice! När vi hade slutat så var bussen sen, så jag kom hem senare. När jag kom hem satte jag mig direkt och pluggade. Sen helt plötsligt så ringde det på dörren och då var Fanny, Tristan och Simon och hälsade på mig. Alltid lika roligt när vännerna kommer!
Kommer nog inte uppdatera mer idag då jag har jätte mycket läxa, kanske kommer ett inlägg innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0