Onsdag

Träningen idag gick rätt så bra. Attic var jätte duktig, jag var dock inte lika duktig. Jag har lite svårt att se hur många galoppsprång det är mellan hinder och till hinder och idag gick det verkligen inte bra. Kom fel till nästan varje hinder. Alla fel var mitt eget fel!! Attic var super fin och låg rätt de flesta gångerna. Om jag bara hade kunnat se avstånd så skulle det nog gått bättre. Så nu ska jag träna på det. Absolut inte hoppa varje dag men ibland rida över bommar och känna att jag kommer med jämna galoppsprång hela tiden. Och försöka se hur många galoppsprång det är till bommen.
De två sista rundorna idag var super bra, då kom vi rätt på alla hinder! Attic, min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0