Måndag

Vaknade vid 8 tiden idag och kunde inte somna om. Vid 10 tiden åkte jag till Sandra och sen åkte vi på gudstjänst. Nu är jag hemma igen och ska snart gå ut i stallet.

Igår blev det inte många inlägg. Det blev inga alls! Men jag hade verkligen inte tid.
Gick upp vid 5, var jätte trött men det gick bra ändå. Halv 7 satt jag i en bil påväg till tävling. Själv tävlade jag inte, jag hjälpte min tränare då Hon hade 9 hästar med sig så det blev en hel del saker att göra. Kom hem vid 7 tiden och då fixade jag stallet. Red attic, Mockade, fixa mat och vatten. Spelade lite fotboll med min syster och sen när vi kom in startade vi en film och jag somnade. Så jag hade inte tid att göra inlägg. Men dagen var variefall super bra, och det gick jätte bra på tävlingen. Underbar dag, fick hålla på med hästar från morgon till kväll <3
Nu ska jag gå till stallet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0