Måndag

Hejsan! Kände att det var ett tag sedan jag uppdaterade, nej men några dagar. Tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag startar en film.

Fredag: först skola, och det var som alla andra fredagar typ! Efter skolan red jag attic, han kändes jätte fin! När jag hade ridit och jag var klar i stallet åkte jag och hoppade en Storhäst, gick faktiskt jätte bra det också.

Lördag: vaknade vid 8 tiden och kunde inte somna om. Så jag gick upp, vid 10-11 tiden åkte jag och kollade på Tobbe Larsson showen. Var funktionär och sen kollade jag på showen också. Tyckte den var super bra! På kvällen åkte jag till några kompisar.

Söndag: Kollade på film och fixa stallet. Attic var lite pigg men ändå fin. Åkte och träffade några vänner med min syster , sen gick jag på gudstjänst.
Idag har varit en lugn dag. Åkte till några vänner och kom hem för en stund sen. Så nu ska jag starta en film och sen sova. Gör ett lite roligare inlägg imorgon då detta inlägget inte blev så jätte roligt! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0