Lördag

Har inte haft tid att blogga, så därav lite uppdatering.
Igår var det fredag! Alltid lika roligt med fredagar!! Först skolan och den var som alla andra fredagar. Efter skolan red jag attic! super fin vad han. Red över bommar och tränade på att jag ska försöka komma med lugn galopp och komma rätt. Det gick jätte bra och kom rätt nästan alla gånger. När stallet var klart åkte jag till Fanny där Sandra också var. Super mysig kväll.
Idag gick jag upp vid 8 tiden. Skulle till Danmark med konfirmationen. Gick först och kollade lite i affärer sen åkte vi till bakken. Underbar dag men underbara vänner, skrattat och haft kul hela tiden! Nu kollar jag på tv och ska snart gå och lägga mig. Bilder från dagen kommer en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0