FRÅGESTUND ??

Ska snart gå och lägga mig, men först ett litet inlägg!
Skolan var som alla andra tisdagar nästan. Har haft lite ont i huvudet men slutade skolan en timme tidigare idag då jag och några vänner skulle sjunga. Så det var rätt chill. Var jätte trött och hade fortfarande ont i huvudet när jag kom hem. Fixade stallet först, sen red jag attic lite. Han var verkligen super fin idag. Han var lugn och fin! När jag kom in från stallet satte jag mig och plugga. Hade dock inte så mycket läxa så blev klar rätt snabbt.

Jätte roliga inlägg blev det ju idag! Nej, detta är det första inlägget jag har gjort idag, och det var inte speciellt roligt!
Hr faktiskt funderat på att ha en frågestund, hade det varit roligt ? Kommentera vad ni tycker så ser vi hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0